30 november 2008

Fet, ful och fotad (en film med A Ljungberg)

Innan man skriver en bok kan det vara bra att fundera över vilken genre man ska skriva i. Thriller, drama, chick-lit, romantik, deckare, skräck....

Detsamma gäller förstås när man skriver en film. Själv ska jag ha huvudrollen i en film i morgon. Har vunnit en glamorös dag:
http://www.pierrelemond.com/yourday.html

Tar med mig min båtkompis Linda som är lika upphetsad som jag över äventyret. Hon är lite rynkigare än jag men rätt fotogenique så jag gissar att hennes film blir åt romantik/drama-hållet medan min blir antingen komedi, tragedi eller skräck.

Även om det känns som en chick-flick, innerst inne. Blir nog aldrig vuxen. Min genre får vara "evig ungdom".

;-D

1 kommentar:

Unknown sa...

Bah! Ann - du är verkligen fet eller ful. Dock fotad - snygg bild - du ser väldigt förläggaraktig och framgångsrik ut. Nu håller vi tummarna för 2009 - som ska gå i framgångens tecken!

Kram