08 september 2007

Helgens utmaningar

Jag vill återigen tacka AC, Hans-Olov, Monica, Peggy och Linda för veckans grillning. Om inte annat så är bloggturnén en påminnelse för mig själv om att jag har en nyp-mig-i-armen-tillvaro som jag inte ska börja ta för självklar. På gott och ont. Mest gott.

Återigen delar vi ut e-boken med de recept som förekommer i "Jag dog i Barcelona" av Claes Grill, till till alla som kommenterar här eller mailar senast tisdag och berättar om vilken av den senaste veckans bloggvärdsfrågor som gjort det största intrycket på dig och varför. Mmm, vad sägs om Smörkokta vita bönor (som Angela och Tomas åt) till ugnsstekt lammrygg - ett av alla smaskiga recept!

Ni som svarade förra veckan får dessutom rabatt på Skrivarkalendern 2008 som kommer ut i november. Eller på Jag dog i Barcelona. Jag mailar er om det!

Just nu leder Norrköping i beställningar av Skrivarkalendern 2008, följt av Surahammar, Märsta och Lund. Vem blir först att beställa från Stockholm, Helsingborg, Västerås och Sundsvall? Present utlovas :-)

Solen skiner här i Cartagena och det är dags för storhandling innan det blir för varmt. Sedan roligt manusjobb! Ha en härlig lördag!

Inga kommentarer: