06 november 2006

Gillar måndagar!

I min nya livsstil är det ingen skillnad på helgdagar och vardagar egentligen. Jag jobbar när jag vill, vilar när jag vill, festar när jag vill. Under gångna helgen har jag läst ett manus från en ny coachklient, jobbat med några kursbrev, försökt ragga sponsorer (jag är sååååååå dålig på det - hjälp!), cyklat till Pellestrina och ätit en ljuvlig fisklunch, hjälpt Carlo tvärs över kanalen att flytta sin jolle till trädgården, burit segel till vinterförvaring, druckit vinterns första "rum punch" (varmt och sött) på stambaren och lagat en boeuf bourgignon som kommer att räcka hela veckan. Idag ska jag skriva klart en artikel, sammanfatta en handlingsplan till coachklienten och fundera lite över marknadsföringsproblemet. Och njuta av solen med en drink i sittbrunnen framåt kvällskvisten. Det är ju måndag.... :-)

Inga kommentarer: