28 april 2006

Rörelser

Hurra, deklarationen avklarad! Inte så svettigt som jag väntat mig, läste på en hel del - och allt blir ju lättare när man förstår :-) Perfekt att kunna knappa in uppgifterna på webben.

Resetema på ordenrunt.se denna vecka. Idag:
  • Beskriv en resa som inte motsvarade förväntningarna.

Själv ska jag göra en liten resa till grekiska Kos idag. Typiskt nog är det mulet och risk för regn, enda dagen denna vecka som det inte är strålande sol, och enda dagen jag har tid att sticka näsan utanför dörren. Det betyder också att det blir trångt på den lilla färjan, alla ska trängas under tak. Senaste resan dit var också sådan. Och det gungade lite. Jag blir aldrig sjösjuk men definitivt illamående när alla sitter och spyr runtomkring mig. Annars kan det vara en mysig båttur men idag är det mer målet som hägrar - lunch med goda vänner.

Just det, missa inte de nya skrivarutmaningarna!

Inga kommentarer: