10 februari 2007

Lite sex gjorde susen...

... för att mångdubbla antalet läsare här, men jag måste göra nykomlingarna besvikna, det blir nog inte hetare än i stekpannan nedan ;-)

Den här veckan tror jag att jag kanske kanske hinner skriva lite på egen hand. Fortsätta med romanen. Det kliar också i fingrarna att skriva synopsis på de två helt lysande (jo, jag får säga det själv :-) romanidéer som kom över mig i veckan. Jag borde diska oftare. Eller mer sällan kanske, det blir ju jobbigt om det ska bli en ny roman varje gång...

Har kommit på att jag skulle behöva en sån som jag. Nästan avundsjuk på kvinnan som kommit hit nu för att skriva, skriva, skriva en hel vecka. Vi ska träffas en timme om dagen och prata om hennes text, som jag kommer att läsa löpande. Ska bli mycket spännande att följa framstegen under veckan. Och förhoppningsvis smittar det av sig på mitt eget skrivande!

Inga kommentarer: