01 februari 2010

Har du läst På Kryss och letar efter Ann Granberg?

I senaste På Kryss finns en artikel om att skriva böcker och att få hjälp med författandet.

"Det går att köpa denna typ av redaktörstjänster som förbättrar en text. Bland annat erbjuder Ann Granberg som under sin långsegling med s/y Olivia har en bas i en marina i London och leder kurser men har också individuell coachning av blivande författare."

Vill bara tipsa om att jag heter Ljungberg. Look no further. Kolla gärna www.ordenrunt.se

1 kommentar:

tankar från mitt fönster sa...

Jag skulle behöva en insruktion med hur man livar upp sitt manus med dialoger. Jag har en bra historia, men skriver alltför faktabetonat (p.g.a. mitt tidigare yrke).
Kan jag följa din blogg?'
Jag hittade en jättefin blogg, där språket är underb art o jag har blivit följare till: marmoria