13 maj 2008

Boklansering!

I morgon lanserar vi Charlotta Rydholms roman Flykt (om så bara för en liten stund) i Spanien! Svenska bokhandlare får vänta till 22 augusti men från och med onsdag eftermiddag finns den på Hemingway Bookshop i Fuengirola och det blir en intervju med författaren Charlotta och förläggaren (moi) i Sydkusten - tidning för svenskar på Costa del Sol.



Eftersom boken bl a handlar om en svensk kvinna som flyttar till Spanien, med alla de kulturkrockar och dråpligheter som följer, känns det helt naturligt och jättekul att lansera den här!

I Sverige kommer vi att ha lanseringsevenemang i Stockholm samt på bokmässan i Göteborg den 25-29 september. Det blir också en bloggturné, vi håller just på att värva intresserade bloggvärdar. Om du har utlandserfarenhet ELLER jobbade med IT när bubblan sprack ELLER själv vill skriva en bok ELLER helt enkelt gillar att läsa är du välkommen att anmäla dig som bloggvärd!

3 kommentarer:

Monica O Kolkman sa...

Jag har utlandserfarenhet, jag vill skriva en bok och jag bloggar, så räkna in mig...

Var dags glimtarn sa...

Hej Ann! Jag hittade hit, kul! Jag bor utomlands, bloggar kulturkrockar är vardag och bloggar en del om det. Skriver gör jag ju som ekant gärna och ställer gärna upp!

Mvh Rebecca alias vardagsglimt :)

www.malinrocaahlgren.com sa...

jag bor i spanien, jag håller på att skriva flera böcker, jag älskar att läsa och jag jobbade med it när bubblan sprack