13 december 2006

Springer runt

Efter en dryg vecka "hemma" i Sverige börjar jag få bekräftat hur effektiv jag är i det arbetssätt jag har hemma i båten. Där jobbar jag uteslutande via mail och internet, jag sitter ALDRIG i möten och pratar ytterst sällan i telefon. Här i Sverige ramlar jag raskt tillbaka i gammalt mönster och hinner följdaktligen knappt med nånting! Men det är förstås jättekul att träffa folk! Igårkväll var det ännu en skrivarkväll, kul.

Har sprungit runt och försökt sälja in Skrivarkalendern. Nu finns den på Skärgårdscompagniet på Ljusterö och på Hedengrens i Sturegallerian. Nästa vecka står vi på Streets julmarknad. Har ingen aning om när jag ska hinna julstöka, har inte ens fått upp adventsstaken... Inte utan att jag börjar få lite hemlängtan till båten :-)

Inga kommentarer: