29 april 2007

Nu gör jag slut!

It's that time of the month again.... då en trebokstavsförkortning gör livet outhärdligt. Då ilskan rusar i F1-takt genom venerna och ansiktsfärgen blir Ferrariröd. Då invektiven smattrar över landskapet och omgivningen får huka sig i skyttegravarna.

Nej, det är inte PMS jag talar om.


Det är TIM. TjuvjävlaItalienarhelvetesMaffiasvinen


... eller det stora telefonbolaget om det känns mer civiliserat att säga. Nej det finns inget civiliserat att säga om denna firma som varje månad rånar mig. RÅNAR!

Med nya k r e a t i v a argument varje månad för varför uppdateringen av internetabonnemanget inte fungerar och varför jag - igen- måste betala mer.

Nu får de inga pengar mer. Nu har jag tömt mitt förråd av italienska fulglosor. Det är slut på detta förhållande.

Inga kommentarer: