11 maj 2010

Välkommen på lanseringsfest!

Den här festen kan du vara med på även om du sitter hemma eller är på en annan fest!



Boken "Min kompis är författare! - socialt nätverkande för författare och förlag" ger introduktion, inspiration och handfasta tips för författare och andra som vill utforska sociala medier för att kommunicera med sina läsare.

Boken släpps i slutet av maj och lanseringsfesten äger givetvis rum på nätet. I huvudsak på bokens Facebook-sida, men det kommer också att märkas på Twitter och Youtube.

Festen äger rum 2 juni kl 19-20. Välkommen att anmäla ditt deltagande!

Vi bjuder på musik, film, intervjuer, möten med författare, mingel, diskussioner och en chans att vinna boken.

Jag har skrivit boken tillsammans med bokmarknadsföraren Dana Lynn Smith.

Läs mer om boken på dess Facebooksida: http://www.facebook.com/minkompisarforfattare




1 kommentar:

På det viset sa...

Vill bara säga att min blogg som du länkat inte används längre eftersom jag fick problem med verifieringen.

Den blogg jag använder istället är:

http://www.padettavis.blogspot.com

Den heter också På det viset.

Om du vill länka den istället alltså.